قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی
. گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت

گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت

رجیستر شده به همراه کد فعالسازی

 

 قیمت و موجودی به روز و قطعیست

 
  • تولیدکننده: برند شیائومی
  • مدل کالا: Xiaomi Redmi Note 13 Pro 4G 256/8GB مدل 23117RA68G
  • موجود در انبار  فروشگاه اینترنتی
19 کال
  • 13,999,000 تومان
  • 12,439,000 تومان
  • 1,560,000 تومان سود شما

محصولات مرتبط

گوشی سامسونگ Galaxy A34 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت

نقد و بررسی گوشی A34 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایتمطابق انتظار سری جدید گوشی‌‎های برند محبوب کره‌ای در چهاردهم ماه مارس سال 2023 رونمایی شد و یکی از مورد انتظار‌ترین مدلی‌هایی که در این لیست به چشم می‌خورد، گوشی A34 است. این مدل در واقع نسل جدید میان‌رده پرطرفدار این برند است که سال 2022 توانست سهم قابل‌ق..

16,539,000 تومان 15,299,000 تومان

گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت

مشخصات ردمی نوت ۱۳ پرو ظرفیت 512 رم 12 گیگابایتکاربران زیادی منتظر نسخه 4G از نوت۱۳ پرو بودند و مشخصات این مدل نشان می‌دهد که ارزش انتظار کشیدن را داشته و شاهد شاهکاری دیگر با قیمتی عالی هستیم. ردمی نوت ۱۳ پرو تقریباً در همه‌ی زمینه‌ها عالی عمل کرده که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. اگر شما هم دربا..

16,999,000 تومان 14,349,000 تومان

گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت

مشخصات پوکو M6 پروپوکو M6 پرو طبق انتظارات، قرارست این کمپانی را در بخش سخت‌افزار دوباره سربلند کند. البته این تمام ماجرا نیست و باید بگوییم در کنار اینکه قیمت گوشی پوکو M6 پرو مناسب به نظر می‌آید، مشخصات قابل توجهی را هم ارائه می‌دهد. در ادامه با ما همراه باشید تا بگوییم پوکو ام ۶ پرو در هر بخش چ..

12,859,000 تومان 12,199,000 تومان

گوشی سامسونگ Galaxy A25 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت

مشخصات گوشی A25گوشی A25 اکنون یکی از جدیدترین میانرده‌های این برند محسوب می‌شود. از نظر طراحی A25 سامسونگ ظاهری شبیه به بسیاری از گوشی‌های عرضه شده از این برند در سال‌های اخیر دارد. در ادامه به مشخصات و قیمت گوشی A25 می‌پردازیم تا ببینیم غول تکنولوژی کره نوآوری برای کاربرانش به ارمغان آورده و یا ب..

11,989,000 تومان 11,479,000 تومان

گوشی شیائومی Redmi Note 13 5G ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت

مشخصات نوت 13 5Gنوت 13 5G در روزهای آغازین 2024 معرفی و بوارد بازار شد. ردمی نوت ۱۳ 5G مشخصات قابل توجهی دارد که می‌تنواند نظر هر کاربری را به خود جلب کند. اگر شما هم مثل ما در مورد این مدل کنجکاو هستید و دوست دارید با مشخصات و قیمت نوت 13 5G آشنا شوید، ادامه این مطلب را از دست ندهید.نکته: گوشی‌های ..

11,999,000 تومان 11,469,000 تومان

مشخصات نوت۱۳ پرو

کاربران زیادی منتظر نسخه 4G از نوت۱۳ پرو بودند و مشخصات این مدل نشان می‌دهد که ارزش انتظار کشیدن را داشته و شاهد شاهکاری دیگر با قیمتی عالی هستیم. ردمی نوت ۱۳ پرو تقریباً در همه‌ی زمینه‌ها عالی عمل کرده که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. اگر شما هم درباره مشخصات و قیمت گوشی نوت ۱۳ پرو کنجکاو هستید، تا انتها با ما همراه باشید.

ویدیو نوت ۱۳ پرو

قیمت گوشی نوت ۱۳ پرو

در نظر داشته باشید نسخه پایه این مدل دارای رم 8 و حافظه 256 گیگابایتی است که می‌توان گفت با یک مدل قدرتمند، حتی در نسخه استاندارد طرف هستیم. قیمت ردمی نوت ۱۳ پرو در بازار جهانی حدود 245 یورو عنوان شده که خوشبختانه رجیستر محصولات این برند چینی تقریباً از همه برندها در ایران مقرون به صرفه‌ترست و قیمت نوت ۱۳ پرو در ایران، اختلاف چندانی با قیمت جهانی آن ندارد.

قبل از پرداختن به ادامه مطلب، خوب است به شما بگوییم که این مدل با نسخه‌ی “5G” نیز عرضه شده که اگر دوست دارید، می‌توانید در صفحه‌ی نوت ۱۳ پرو 5G در مورد مشخصات آن اطلاعات کسب کنید.

فروشگاه 19کالا به عنوان یک مرجع معتبر و شناخته شده، بهترین قیمت روز گوشی موبایل را با گارانتی معتبر در اختیارتان قرار خواهد داد تا بتوانید خریدی مطمئن را تجربه کنید.

به نظر شما قیمت گوشی شیائومی نوت 13 پرو نسبت به رقبایش، می‌تواند عاملی برای فروش بیشتر آن باشد؟ بهترست ابتدا با مشخصات کامل این مدل آشنا شویم و سپس ارزش خرید آن را ارزیابی کنیم.

قیمت گوشی شیائومی نوت ۱۳ پرو

مشخصات نوت۱۳ پرو از نظر نرم افزار

برخلاف انتظارها، نوت 13پرو با سیستم عامل جدید HyperOS عرضه نشد و به صورت پیش فرض MIUI 14 روی آن نصب شده که مبتی بر اندروید 13 است، البته با آپدیت آن به راحتی می‌توانید از نرم افزاری بروز لذت ببرید.

طبق وعده کارشناسان این برند چینی، نوت ۱۳ پرو حداقل تا 3 سال آپدیت نرم‌افزاری و پکیج امنیتی دریافت خواهد کرد و اگر از جمله افرادی هستید که زیاد اهل گوشی عوض کردن نیستید، این مدل می‌تواند خرید ایده‌آلی برایتان باشد.

ناگفته نماند MIUI14 علاوه بر زیبایی بصری، از سرعت بالایی نیز برخوردارست و حتی اگر تجربه استفاده از آن را نداشته باشید، خیلی زود به آن عادت می‌کنید و شما را با چالش خاص و آزاردهنده‌ای مواجه نمی‌کند.

مشخصات ردمی نوت ۱۳ پرو از نظر سخت افزار

شیائومی انتظار کاربران را از سخت افزار بالا برده و در این محصول باز هم به سراغ شرکت تایوانی مدیاتک رفته که امتحان خود را به خوبی پس داده و بازخورد مثبتی را از چیپست‌های هلیو بر روی محصولات این برند چینی شاهد بودیم. شیائومی نوت۱۳ پرو قدرت خود را از تراشه Helio G99 Ultra می‌گیرد و همان‌طور که انتظار می‌رفت این تراشه حتی برای اجرای گیم و کارهای مولتی تسکینگ شما را ناامید نخواهد کرد. پردازنده گرافیکی نیز مطابق انتظار Mali-G57 MC2 است.

تراشه نوت۱۳ پرو
شیائومی نوت ۱۳ پرو در دو نسخه با رم 8 و 12 گیگابایتی عرضه شده است که نسخه پرمیوم از حافظه داخلی 512 گیگابایتی بهره می‌برد و طبیعتاً قیمت بالاتری نیز دارد. ردمی نوت۱۳ پرو با نسخه بلوتوث 5.2 و همچنین قابلیت استفاده از NFC همراه است، اگرچه در بعضی کشورها از جمله کشور ما امکان استفاده از این قابلیت وجود ندارد.

تراشهمدیاتک هلیو G99
 امتیاز کلی63
 لیتوگرافی6nm
امتیاز در بنچمارک انتوتو428892
امتیاز در بنچمارک گیکبنچ : تک‌هسته / چندهسته727 / 1998
GPUMali G57 MC2
امتیاز عملکرد تراشه در گیم24
مودم “۵G”

طراحی نوت 13پرو

امسال شاهد طراحی‌های جذاب و متفاوت‌تری از خانواده محبوب ردمی هستیم و ردمی نوت ۱۳ پرو 4G با ظاهر زیبایی که به خود گرفته، به هیچ وجه شبیه یک میان‌رده ارزان‌قیمت نیست. مطابق انتظار باز هم شاهد متریالی پلاستیکی هستیم، اما با دست گرفتن و حتی نگاه کردن نوت ۱۳پرو متوجه کیفیت بالای آن خواهید شد و حس خوبی را به شما القا می‌کند.

عکس نوت 13 پرو 4g

البته باید در نظر داشت که وزن 188 گرمی Note 13 Pro 4G نیز در خوش‌دستی آن تاثیر خوبی دارد که با ابعاد 161.1x75x8 میلی‌متر یک مجموعه کامل، زیبا و راحت را ارائه می‌دهد. در سمت چپ این مدل اسلات سیم‌کارت جای گرفته که می‌توانید یک میکرو اس دی یا یک نانوسیم‌کارت را در اسلات دوم قرار دهید. قسمت بالایی بدنه نیز IR بلستر، جک 3.5 میلی متری، یک میکروفون و یک خروجی دیگر صدا قابل مشاهده است.

در پنل پشتی شاهد دو لنز بزرگ هستیم که هر کدام در مستطیلی با رنگ متفاوت قرار گرفتند و وقتی از بالا به پایین به گوشی نگاه کنید، رنگ آن از روشنی به تیرگی می‌رود که خودش یک نوآوری به حساب می‌آید و جلوه زیبایی به نوت 13 پرو 4G بخشیده است که در رنگ‌های فانتزی این مدل بیشتر به چشم می‌آید.

ردمی نوت ۱۳ پرو 4G

البته به جز دو سنسور بزرگ واید و اولتراواید، یک لنز ماکرو و یک فلش LED نیز در قاب پشتی قرار گرفته است. پنل جلو نیز حاشیه‌های نسبتاً کمی دارد و لنز سلفی در پانچ هولی کوچک تعبیه شده و نمای جلویی را خراب نکرده است. در کل، طراحی متفاوت گوشی شیائومی نوت ۱۳ پرو می‌تواند برای اکثر کاربران جذاب باشد و آن‌ها را برای خرید وسوسه کند.

جالب است بدانید این بار سنسور اثر انگشت به صورت اپتیکال زیر نمایشگر قرار گرفته که عملکردی سریع و بدون تاخیر دارد و می‌توان از آن به عنوان یک پیشرفت بزرگ برای محصولات این خط تولید محبوب یاد کرد. ناگفته نماند گوشی نوت۱۳پرو در سه رنگ مشکی، بنفش و سبز عرضه شده که هر کدام جذابیت خاص خود را دارد.

قیمت گوشی نوت ۱۳ پرو

نمایشگر نوت ۱۳ پرو

نمایشگر 6.67 اینچی AMOLED که برای ردمی نوت 13پرو در نظر گرفته شده، تقریباً در همه‌ی زمینه‌ها عملکردی عالی را ارائه می‌دهد. پشتیبانی از 1 میلیارد رنگ و رفرش ریت 120 هرتزی تنها گوشه‌ای از ویژگی‌های این صفحه نمایش است. اگر اهل فیلم دیدن یا بازی کردن باشید، قطعاً این مدل برایتان جذاب خواهد بود.

روشنایی این نمایشگر در حالت حداکثری به 1300 نیت می‌رسد و بدین معناست که حتی زیر نور مستقیم آفتاب، هیچ چالشی با آن نخواهید داشت و به سادگی و با وضوح کامل محتوای آن قابل مشاهده است. برای محافظت از این نمایشگر جذاب از پوشش گوریلاگلس5 استفاده شده تا ضمن در امان بودن از خط و خش، با ضربه‌های جزئی آسیبی نبیند. البته ناگفته نماند گواهی IP54 نیز برای نوت ۱۳ پرو ۴جی گرفته شده و تا حد زیادی در برابر پاشش آب و گرد و غبار مقاوم است.

ردمی نوت ۱۳پرو

باتری شیائومی نوت۱۳ پرو

مطابق انتظار و مثل اکثر گوشی‌های این روزها، Redmi Note 13 Pro 4G نیز به یک باتری حجیم 5000 میلی‌آمپری مجهز شده که در استفاده‌‌های معمول به راحتی یک روز کامل را دوام می‌آورد. البته اگر آن را روی تنظیمات بهینه قرار دهید با نرخ نوسازی 60 هزتری و مدیریت روشنایی صفحه نمایش، حتی تا 2 روز نیز می‌توانید روی شارژ ردمی نوت۱۳پرو حساب کنید.

پشتیبانی از فست شارژ 67 واتی باعث شده باتری گوشی نوت ۱۳ پرو زمان زیادی از شما نگیرد و در کم‌تر از 50 دقیقه فول شارژ شود.

دوربین نوت۱۳ پرو

در بخش دوربین شاهد سه لنز واید، اولتراواید و ماکرو هستیم که مشخصات کامل آن‌ها به صورت زیر است:

  • سسنور واید 200 مگاپیکسلی، دیافراگم f/1.7، مجهز به PDAF چند جهته و OIS
  • لنز اولتراوید 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2
  • سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4

بعد از موفقیت نه چندان چشمگیر سنسورهای 200 مگاپیکسلی، باز هم شیائومی بر روی محصول جدید خود از این لنز استفاده کرده؛ هر چند که خروجی نهایی تا حد زیادی وابسته به پردازش تراشه بکار رفته است.

طبق تست‌های انجام شده، عکاسی با کیفیت پیش‌فرض این مدل از کیفیت خوبی برخوردار است، اما هنگام زوم می‌بینیم که ثبت جزئیات دقیق نیست. اگر کیفیت دوربین را بالا ببریم با این‌که حجم عکس‌ها زیاد می‌شود، اما تصاویر باکیفیت‌تری را خواهیم داشت. در مجموع ارائه رنگ دوربین، خوب و نزدیک به واقعیت است. با اینکه در این مدل لنز تله‌فوتو نداریم، ولی لنز 200 مگاپیکسلی عملکرد خوبی در هنگام زوم دیجیتال از خود نشان می‌دهد.

قیمت گوشی شیائومی نوت 13 پرو

لنز اولتراواید نیز برای گرفتن عکس‌های فوق عریض به کمک شما می‌آید و می‌توانید روی آن حساب کنید. گرچه نباید کیفیت آن را با مدل‌های پرچمدار مقایسه نمایید. در روشنایی روز، لنز اولتراواید به خوبی عمل می‌کند و با مقدار کمی نویز که در خروجی آن دیده می‌شود، باز هم می‌توان گفت از کیفیت خوبی برخوردار است. از لنز ماکرو نیز نباید توقع بالایی داشت، ولی در عین حال در نور خوب عملکرد قابل قبولی را از خود نشان می‌دهد. سنسور ماکرو شیائومی نوت۱۳پرو تنها در صورتی می‌تواند خروجی خوبی داشته باشد که علاوه بر رعایت فاصله درست از سوژه، در شرایط نوری مناسبی قرار داشته باشید.

سنسور سلفی در ردمی گوشی نوت۱۳ پرو نیز 16 مگاپیکسلی است و عملکردی رضایت بخش برای گرفتن تصاویر سلفی و همینطور مکالمه ویدئویی دارد. ناگفته نماند هر دو دوربین اصلی و سلفی از کیفیت 4K برای فیلمبرداری پشتیبانی نمی‌کنند و باید به کیفیت 1080 پیکسل بسنده کنید.

ارزش خرید نوت۱۳ پرو

این محصول نیز مانند تمامی محصولات ردمی به واسطه قیمت مناسب و امکاناتی که دارد، از ارزش خرید بالایی برخوردارست و در کلاس قیمتی خود یکی از بهترین‌هاست. از جمله نقاط قوت ردمی نوت 13 پرو 4G می‌توان به مواردی مثل دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی، نمایشگر عالی و باتری حجیم با فست شارژ 67 واتی اشاره کرد که توانایی برطرف کردن نیاز هر کاربری را دارد.

 مشخصات شیائومی نوت ۱۳ پرو

گوشی شیائومی در کلاس میان‌رده‌ها همچنان حرف اول را می‌زند و برای آشنایی با انواع مدل آن می‌توانید به صفحه محصول این برند در فروشگاه 19کالا مراجعه کنید.

مزایا نوت۱۳ پرو :

  • صفحه نمایش AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتزی
  • باتری 5000 میلی‌آمپری
  • فست شارژ 67 واتی
  • دوربین سه گانه 200 مگاپیکسلی
  • طراحی زیبا
  • گواهی ضدآب IP54
  • سنسور اثر انگشت اپتیکال

معایب ردمی نوت ۱۳ پرو :

  • پشتیبانی نکردن از کیفیت 4K در فیلمبرداری
  • لنزهای فرعی نه چندان قوی
اطلاعات کلی
برند شیائومی
مدل Xiaomi Redmi Note 13 pro 4g 256/8GB 23117RA68G
GPU (گرافیک) Mali-G57 MC2
سیم کارت 2 سیم کارت 5G(قابلیت استفاده همزمان)
دوربین 200 مگاپیکسل (واید) با multi-directional PDAF, OIS
8 مگاپیکسل (اولتراواید)
2 مگاپیکسل (ماکرو)
اندازه 8 ×75 ×161.1میلی متر
وزن 188 گرم
جنس بدنه ترکیبی
حافظه 256 گیگابایت حافظه داخلی-12 گیگابایت رم
تاریخ معرفی 2024, January 15
پردازنده (CPU)
CPU (پردازنده) Octa-core (2x2.2 GHz Cortex-A76 & 6x2.0 GHz Cortex-A55)
سازنده چیپست Mediatek
چیپست Mediatek Helio G99 Ultra
سرعت 2.2 گیگاهرتز
تعداد هسته 8 هسته ای
سیستم عامل
نوع سیستم عامل اندروید
نسخه Android 13, MIUI 14
صفحه نمایش
اندازه 6.67 اینچ
نوع صفحه نمایش AMOLED, 1B colors, 120Hz, 500 nits (typ), 1000 nits (HBM), 1300 nits (peak)
رزولوشن 2400× 1080 پیکسل
نسبت صفحه نمایش به بدنه ~88.9%
تراکم پیکسل در هر اینچ ~395
مشخصات حافظه
حافظه RAM 8 گیگابایت
حافظه داخلی 256 گیگابایت
درگاه حافظه microSDXC
دوربین
دوربین اصلی 200 مگاپیکسل (واید) با multi-directional PDAF, OIS
کیفیت فیلمبرداری قابلیت فیلم برداری با کیفیت Full HD و سرعت 30/60 فریم بر ثانیه
فلش LED
دوربین دوم 16 مگاپیکسل (واید)
امکانات LED flash, HDR, panorama
سنسور
سنسور ها سنسور اثر انگشت (زیر نمایشگر، اپتیکال) - شتاب سنج- ژیروسکوپ - قطب نما- حسگر مجاورتی مجازی
شبکه
تکنولوژی GSM / HSPA / LTE
نوع زنگ
بلندگو اپسیکر های دوگانه (استریو)
جک 3.5 میلیمتری
اینترنت و ارتباطات
وایرلس Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band
GPS (مکان یاب) GPS, GLONASS, GALILEO, BDS
رادیو FM radio
بلوتوث 5.2, A2DP, LE
مادون قرمز
USB USB Type-C 2.0, OTG
امکانات
سایر پشتیبانی از فرمت های تصویری XviD/MP4/H.265 - پشتیبانی از فرمت های صوتی MP3/WAV/eAAC+/Flac -ویرایش عکس و فیلم-قابلیت نمایش فایلهای آفیس و پی دی اف
باتری
باتری لیتیوم پلیمری 5000 میلی آمپر ( پشتیبانی از فست شارژ 67 واتی)

تجربه شما

فقط نظرات و تجربه شما در مورد محصول منتشر میگردد.
جهت سوال در مورد موجودی و سایر موارد با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 02191300019
    بد           خوب

© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.