قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی
. oos گوشی موبایل سامسونگ گلکسی M22 ظرفیت 64 گیگابایت رم 4 گیگابایت

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی M22 ظرفیت 64 گیگابایت رم 4 گیگابایت

رجیستر شده به همراه کد فعالسازی

 

 قیمت و موجودی به روز و قطعیست

 
  • تولیدکننده: برند سامسونگ
  • مدل کالا: Samsung Galaxy M22- مدل SM-M225FV/DS
  • موجود نیست
  • 0 تومان
محصولات مرتبط

گوشی سامسونگ Galaxy A22 5G ظرفیت 64 گیگابایت

نقد و بررسی گوشی A22گوشی A22 یکی از محصولات رقابتی سامسونگ است که از 24 ژوئن 2021 راهی بازار فروش شده است. در ادامه به بررسی تخصصی قیمت و مشخصات فنی سامسونگ A22 می‌پردازیم. در گوشی A۲۲ باید به صفحه نمایش 90 هرتزی، یک دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی اشاره کرد. پیش از هر چیز ل..

بدون قیمت

گوشی شیائومی Mi 10T Lite 5G ظرفیت 128 گیگابایت

نقد و بررسی گوشی mi 10t liteگوشی mi 10t lite کوچک‌ترین عضو خانواده خود است که از پسوند لایت آن می‌توان فهمید که با یک گوشی میان‌رده طرف هستیم. می 10 تی لایت در ماه سپتامبر 2020 رونمایی و در 13 اکتبر 2020 خودنمایی خودش را در بازار موبایل آغاز کرد. در ادامه به نقد و بررسی مشخصات فنی این مدل می‌پردازیم..

بدون قیمت

گوشی شیائومی Redmi Note 10S ظرفیت 64 گیگابایت رم 6 گیگابایت

نقد و بررسی نوت ۱۰ اساین روزها به طور مداوم شاهد راهی شدن انواع گوشی به بازار موبایل به ویژه در کلاس اقتصادی هستیم. ردمی نوت ۱۰ اس در تاریخ 4 مارس معرفی شد. با فروشگاه اینترنتی 19کالا همراه باشید تا با مشخصات فنی note 10s بیشتر آشنا شوید. به نظر شما امسال شیائومی در مدل نوت ۱۰ اس از چه مشخصات قابل..

بدون قیمت

گوشی شیائومی Redmi 9 Activ ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت

نقد و بررسی ردمی ۹ اکتیو 128 گیگردمی ۹ اکتیو در 24 سپتامبر 2021 معرفی و با قیمتی متعادل راهی بازار شد. با توجه به مشخصات ردمی 9 اکتیو در کنار قیمتی که شیائومی برای این مدل در نظر گرفته پیش از هر نکته‌ی دیگری می‌توان گفت این مدل ارزش خرید بالایی دارد. در ادامه با همراه باشید تا قیمت گوشی ردمی 9 اکت..

بدون قیمت

گوشی شیائومی Poco M3 Pro 5G ظرفیت 64 گیگابایت

نقد و بررسی پوکو m3 پروپوکو m3 پرو محصول جدید خط تولید معروف پوکوست. پوکو ام تری پرو یکی از بهترین میان رده‌های حال بازار محسوب می‌شود که از قابلیت اتصال اینترنت پرسرعت 5G نیز برخوردار است و بازی‌های آنلاین را بهتر از همیشه اجرا می‌کند. در ادامه به بررسی قیمت گوشی پوکو m3 پرو و مشخصات فنی ..

بدون قیمت 4,899,000 تومان

نقد و بررسی گوشی M22

گوشی M22 عنوان یکی از گوشی‌های کلیدی سری M سامسونگ است که در 14 سپتامبر 2021 معرفی و به بازار عرضه شد. M22 سامسونگ با برخورداری از صفحه نمایش بزرگ سوپر آمولد، دوربین چهارگانه 48 مگاپیکسلی، سنسور اثر انگشت جانبی و باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپری مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. در واقع این مشخصات نشانگر اینست که سری M اینبار با دست پر به میدان آمده و همه تلاش خود را کرده تا محبوبیتش را نزد کاربران افزایش دهد. با فروشگاه اینترنتی 19کالا همراه باشید تا قیمت گوشی M22 را در مقابل قابلیت‌هایی که دارد ارزیابی کنیم و پس از نگاهی جزئی‌تر به مشخصاتش، در انتها ارزش خرید آن را بررسی کنیم.

بررسی ویدئویی گوشی M22

قیمت گوشی M22

قیمت گوشی سامسونگ در سری M همیشه مقرون‌به‌صرفه بوده و اساساً سیاست سامسونگ از راه‌اندازی خط تولید این سری عرضه گوشی‌هایی با امکانات قابل قبول و قیمت رقابتی و مناسب بوده است. قیمت سامسونگ M22 در بازار جهانی حدود 270 دلار است، با این وجود می‌توان گفت که  این گوشی در کلاس میانرده‌ها مقرون‌به‌صرفه‌ محسوب می‌شود و همچون نسخه‌های پیشین می‌تواند کاربران را راضی نگه دارد.

گوشی m22

نظر شما در مورد قیمت M22 چیست؟ آیا 270 دلار را برای یک گوشی میانرده متناسب تلقی می‌کنید؟ البته برای اظهار نظر اندکی زود است و بهترست ابتدا مشخصات این مدل را بررسی کنیم و در انتها به ارزش خرید آن می‌پردازیم.

مشخصات گوشی M22 از نظر نرم افزار

گوشیM22 از رابط کاربری One UI Core 3.1 و سیستم عامل اندروید 11 بهره خواهد برد؛ در واقع این رابط کاربری، ورژن سبک‌تر one ui 3.1 به‌شمار می‌رود و برای دستگاه‌های اقتصادی‌تر سامسونگ عرضه شده است و امکاناتی از قبیل عملکرد مطلوب‌ و قابلیت‌های سفارشی‌سازی کاربردی و مواردی از این‌دست را برای گوشی به ارمغان می‌آورد. ناگفته نماند سری M معمولاً در آپدیت‌ها نسبت به سری محبوب A، اندکی ضعیف‌تر عمل می‌کند و یکی از دلایلی که
گوشی ام ۲۲ با این که قیمت و مشخصات مناسبی دارد، آنطور که انتظار می‌رفت مورد استقبال قرار نگرفت، همین موضوع است.

قیمت گوشی m22

مشخصات M22 سامسونگ از نظر سخت افزار

نسخه جهانی M22 سامسونگ تراشه Helio G80 مدیاتک را در بطن خود جای داده است. هلیو جی 80 که جهت استفاده در گوشی‌های میانرده معرفی شده با استفاده از تکنولوژی جدیدتر در زمینه گیمینگ عملکرد بهتر و روان‌تری نسبت به تراشه‌های قبلی خود دارد. در واقع یکی از جذاب‌ترین مشخصات گوشی M22 در فناوری Hyper Engine تراشه آن نمود پیدا می‌کند، بر اساس این فناوری در صورت افت سرعت اینترنت حین بازی کردن، مودم تراشه با ادغام شبکه‌ی LTE و wi-fi باعث افزایش سرعت اینترنت می‌شود. تراشه گوشی ام ۲۲ نیز مانند سایر چیپست‌های میانرده و پایین‌رده با فناوری پردازش 12 نانومتری ساخته شده است.

m22 سامسونگ از نظر سخت افزار

جدول مشخصات M22 از نظر سخت افزار

تراشهمدیاتک هلیو G80
امتیاز کلی33
لیتوگرافی12nm
امتیاز در بنچمارک انتوتو235123
امتیاز در بنچمارک گیکبنچ : تک‌هسته / چندهسته349 / 1294
امتیاز در بنچمارک ۳DMarkپایداری: %98
گرافیک: 3fps
امتیاز: 663
CPU۲x 2 GHz – Cortex-A75
۶x 1.8 GHz – Cortex-A55
GPUMali-G52 MP2
امتیاز عملکرد تراشه در گیم19
مودم ۵G

چیپست بکار رفته در گوشی M22 یک پردازنده‌ی مرکزی هشت هسته‌ای دارد که از دو هسته‌ی Cortex-A75 با فرکانس 2 گیگاهرتز و 6 هسته‌ی Cortex-A55 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز بهره می‌برد، بعلاوه رندر کردن داده‌های گرافیکی در سامسونگ M22 بر عهده‌ی پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G52 MC2 است که در تراشه جای گرفته و عملکرد مناسبی دارد. البته با توجه به قیمت گوشی M22 انتظار مشخصات سخت افزاری قدرتمندتری هم از این مدل نمی‌رفت.

 چیپست سامسونگ m22

سامسونگ M22 در نسخه پایه با حافظه داخلی 4/64 گیگابایتی وارد بازار شده و خوشبختانه از کارت حافظه جانبی microSDXC پشتیبانی می‌کند. این گوشی در دو نسخه دیگر با حافظه داخلی 128 گیگابایت و رم 4 و 6 گیگابایتی نیز عرضه شده است.

طراحی سامسونگ M22

گوشی سامسونگ M22  ابعاد 8.4 × 74 × 159.9 میلی‌متری و وزن 186 گرمی دارد و  از ترکیب شیشه در پنل جلو و پلاستیک برای ساخت قاب پشتی و فریم استفاده کرده است و در کل مدل خوش ساختی محسوب می‌شود.

سامسونگ M22 در پنل پشتی خود میزبان ماژول مربع شکل دوربین است که 4 لنز را در خود جای داده و فلش ال ای دی هم در زیر آن قرار گرفته است. طراحی پنل پشتی به صورت برجسته و مات بوده، بنابراین نگرانی بابت لکه اثرانگشت وجود ندارد. در پنل جلو هم ماژول دوربین سلفی در مرکز نمایشگر و در قسمت بالا با طراحی ناچ قطره‌ای تعبیه شده و بعلاوه حاشیه باریکی نیز در اطراف نمایشگر M22 سامسونگ به چشم می‌خورد.

گوشی M22 در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی در دسترس قرار گرفته تا بتوانید مطابق با سلیقه خود، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

 طراحی گوشی ام ۲۲

نمایشگر گوشی سامسونگ M22

مشخصات نمایشگر گوشی M22 را می‌توانیددر جدول زیر مشاهده کنید:

نوع پنلSuper AMOLED
اندازه6.4 اینچ
رفرش‌ریت90Hz
پیک روشنایی600 نیت
رزولوشن1600 × 720
تراکم پیکسلی274 پیکسل در هر اینچ
نسبت تصویر20:9
نسبت نمایشگر به پنل جلو83.6%
مساحت صفحه98.9 سانتی‌مترمربع

با توجه به اقتصادی بودن قیمت گوشی سامسونگ M22 مشخصات نمایشگر آن فوق‌العاده است. این گوشی به یک نمایشگر 6.4 اینچی Super AMOLED مجهز شده که رزولوشن HD پلاس، نسبت تصویر 20:9 و تراکم پیکسلی 274 پیکسل در اینچ را ارائه می‌دهد. این صفحه نمایش 83.6 درصد از مساحت پنل جلو را در اختیار دارد که درواقع میزان متوسطی به حساب می‌آید.

نمایشگر گوشیm22

نمایشگر گوشی M22 در کنار اینکه کیفیت بسیار خوبی دارد، قادرست طیف وسیعی از رنگ‌ها را ارائه دهد که حتماً تجربه کارکردن با صفحه نمایش را دلنشین‌تر خواهد کرد. از دیگر قابلیت‌های نمایشگر سامسونگ ام ۲۲ می‌توان به نرخ نوسازی تصویر 90 هرتز و روشنایی 600 نیت (HDR) آن اشاره کرد. اگرچه روشنایی 600 نیت چندان زیاد نیست، اما به حدیست که در محیط آفتابی شما را آزار ندهد.

در رنج قیمت گوشی M22 نرخ نوسازی 90 هرتز بخشیست که ارزش خرید گوشی ام ۲۲ را بالاتر می‌برد. این میزان نسبت به رفرش ریت 60 هرتزی رقبا، تجربه بهتری را هنگام بازی کردن، تماشای فیلم، اسکرول کردن در منوها، خواندن اخبار و… فراهم می‌کند، به این دلیل که هرچه نرخ نوسازی بالاتر باشد، نشان از سرعت بیشتر در پردازش‌های تصویری نمایشگر می‌دهد.

باتری گوشی ام ۲۲

سری-M سامسونگ به داشتن باتری‌های قوی و با ظرفیت بالا معروف هستند. ام ۲۲ سامسونگ یک باتری 5000 میلی‌آمپری دارد که مصرف بهینه و مناسبی نیز از آن شاهد هستیم. اغلب محصولاتی که از چنین باتری حجیمی بهره برده‌اند، بیش از یک روز ماندگاری شارژ را در اختیار کابران خود قرار می‌دهند؛ حتی اگر شما جزء آن دسته افرادی هستید که با گوشی خود زیاد کار می‌کنید، از ماندگاری بالای شارژ رضایت خاطر خواهید داشت.

باتری گوشی M22 با استفاده از شارژر تایپ سی شارژ می‌شود و همچنین از فست شارژ 25 واتی پشتیبانی می‌کند. همان طور که واضح است یکی دیگر از فاکتورهایی که قیمت گوشی ام ۲۲ را مقرون‌به‌صرفه می‌سازد، باتری بزرگ آنست. البته توجه داشته باشید که با توجه به بازار فروش، ممکن است سامسونگ در جعبه‌ی این گوشی شارژر 25 واتی را قرار ندهد و مجبور شوید آن را جداگانه خریداری کنید.

باتری سامسونگ ام ۲۲

دوربین گوشی M22

ماژول دوربین گوشی M22 از چهار سنسور به شرح زیر تشکیل شده است:

  • لنز اصلی 48 مگاپیکسلی (لنز واید، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، لرزش‌گیر اپتیکال تصویر، f/2.0)
  • لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی (پوشش 123 درجه، 1/4.0 اینچ سایز سنسور، 1.12 میکرومتر سایز پیکسل، f/2.2)
  • ماکرو 2 مگاپیکسلی (f/2.4)
  • سنسور سنجش عمق 2 مگاپیکسلی (f/2.4)

قیمت سامسونگ m22

این چیدمان لنزهایی که برای ثبت عکس و فیلم در نظر گرفته شده، یکی از ماهرانه‌ترین و بهترین سیستم‌های دوربین در گوشی‌های کلاس اقتصادی است. گوشی M22 در شرایط نوری خوب، می‌تواند تصاویری با جزئیات کامل ثبت کند. رنگ‌ها همیشه سچوره‌تر و پررنگ‌تر از واقعیت به نظر می‌رسند و این موضوع می‌تواند منجر به ایجاد تصاویر گیراتر و تأثیرگذارتر شود که مناسب اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی نیز هست.

نتایج عکاسی در نور کم همیشه منتهی به ثبت عکس‌های خوب نمی‌شود و در بعضی از عکس‌ها نویز به چشم می‌خورد. حالت شب هم در سامسونگ M22 وجود دارد و همه چیز را تا حدی روشن می‌کند، اما نویز تصاویر همچنان باقی می‌ماند.

حالت زاویه فوق عریض (اولتراواید) میدان دید را از 80 درجه به 123 درجه گسترش می‌دهد، این یک تغییر پرسپکتیو است که می‌تواند صحنه‌ها را کاملاً تغییر دهد و یک چشم‌انداز معمولی را به یک صحنه زنده و دراماتیک تبدیل کند.

سایر ویژگی‌های قابل‌توجه در دوربین گوشی ام ۲۲ عبارتند از: OIS ( لرزشگیر اپتیکال تصویر)، زوم دیجیتال تا 10 برابر، حالت پرتره، حالت حرفه‌ای، Hyperlapse و Slow Motion که با کیفیت HD با سرعت 120 فریم بر ثانیه ضبط می‌شود. فیلمبرداری با دوربین اصلی هم با کیفیت Full HD با سرعت 30 فریم بر ثانیه ضبط می‌شود.

دوربین سلفی M22 سامسونگ نیز 13 مگاپیکسلی است و می‌تواند عکس‌های دلپذیری ایجاد کند، با این حال حالت پرتره هم می‌تواند آن‌ها را بهبود بخشد. رنگ‌های ثبت شده توسط دوربین جلو طبیعی‌تر از آنهاییست که با دوربین‌های عقب ثبت می‌شوند.

به طور کلی می‌توان گفت که دوربین سامسونگ ام ۲۲ قابلیت‌های متنوعی دارد که به خوبی می‌توان برای عکاسی روی آن حساب کرد. در واقع در این رنج قیمتی، نمی‌توان به دوربین گوشی M22 ایرادی گرفت.

بررسی ارزش خرید گوشی M22

در اینکه گوشی سامسونگM22 قیمت مناسبی دارد شکی نیست، اما بیش‌تر از قیمت، ارزش خرید است که اهمیت دارد و باید به آن توجه شود. اگر تا به اینجا با ما همراه بوده باشید قطعاً می‌دانید که مشخصات M22 با قیمت آن متناسب و حتی به نسبت 270 دلار عالیست، همین موضوع به تنهایی نشان از بالا بودن ارزش خرید این مدل دارد. اگر به دنبال یک گوشی میانرده هستید که نیازهای معمول شما را پاسخگو باشد، به شما پیشنهاد می‌کنیم خرید گوشی M22 را نیز مد نظر قرار دهید.

تجربه‌ی استفاده از سامسونگ ام ۲۲ را دارید؟ نظرات و تجربیات خود در این مورد را در قسمت کامنت‌ها با ما و دوستان 19کالا به اشتراک بگذارید.

قیمت گوشی سامسونگ m22

مزایا گوشی M22

  • باتری قدرتمند
  • نمایشگر خوب
  • معقولانه بودن قیمت گوشی سامسونگ M22

معایب M22 سامسونگ

  • دوربین سلفی ضعیف
اطلاعات کلی
برند سامسونگ
مدل Samsung Galaxy M22- SM-M225FV/DS
GPU (گرافیک) Mali-G52 MC2
سیم کارت دو سیم کارت 4G
دوربین 48 مگاپیکسل (چهارگانه)
اندازه 8.4 ×74 ×159.9 میلی متر
وزن 186 گرم
جنس بدنه فریم و پنل عقب پلاستیکی، پنل جلو شیشه ای
حافظه 64 گیگابایت حافظه داخلی-4 گیگابایت رم
تاریخ معرفی 2021, September 14
سال تولید 2021
پردازنده (CPU)
CPU (پردازنده) Octa-core (2x2.0 GHz Cortex-A75 & 6x1.8 GHz Cortex-A55)
سازنده چیپست Mediatek
چیپست Mediatek Helio G80
سرعت 2.0 گیگاهرتز
تعداد هسته 8 هسته ای
سیستم عامل
نوع سیستم عامل اندروید
نسخه Android 11
صفحه نمایش
اندازه 6.4 اینچ
نوع صفحه نمایش Super AMOLED, 90Hz, 600 nits (HDR)
رزولوشن 1600× 720 پیکسل
نسبت صفحه نمایش به بدنه ~83.6%
تراکم پیکسل در هر اینچ ~274
چند لمسی
مشخصات حافظه
حافظه RAM 4 گیگابایت
حافظه داخلی 64 گیگابایت
درگاه حافظه قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSDXC (استفاده از درگاه اختصاصی)
دوربین
دوربین اصلی 48 مگاپیکسل (چهارگانه)
رزولوشن 1600× 720 پیکسل
کیفیت فیلمبرداری فیلم برداری Full HD با سرعت 30 فریم در ثانیه
فلش LED
دوربین دوم 13 مگاپیکسل
امکانات HDR، پانوراما
سنسور
سنسور ها حسگر اثر انگشت (side-mounted)
شبکه
تکنولوژی GSM / HSPA / LTE
باندهای 4G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 4G
باندهای 3G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 3G
باندهای 2G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 2G
EDGE
GPRS
نوع زنگ
نوع هشدار Vibration; MP3, WAV ringtones
بلندگو
جک 3.5 میلیمتری
اینترنت و ارتباطات
وایرلس Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct, hotspot
GPS (مکان یاب) A-GPS به همراه GLONASS, GALILEO, BDS
رادیو نامشخص
بلوتوث 5.0, A2DP, LE
مادون قرمز
USB USB Type-C 2.0
امکانات
ارسال پیام SMS , MMS , Email , Push Mail ,IM
تکنولوژی مرورگر HTML
جاوا
سایر NFC - حذف نویز صدا با کمک میکروفن جداگانه-پشتیبانی از فرمت های تصویری MP4/WMV/H.264-پشتیبانی از فرمت های صوتی MP3/WAV/WMA/eAAC+/FLAC-ویرایش عکس و فیلم -قابلیت نمایش فایلهای آفیس و پی دی اف-قابلیت شارژ سریع باتری 25 واتی-پشتیبانی از One UI Core 3.1
باتری
باتری لیتیوم پلیمری 5000 میلی آمپر(غیر قابل تعویض توسط کاربر)

تجربه شما

فقط نظرات و تجربه شما در مورد محصول منتشر میگردد.
جهت سوال در مورد موجودی و سایر موارد با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 02191300019
    بد           خوب

© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.